ماجرای حاشیه اخیر سریال «غربت» چیست؟ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه
سرخط خبرها

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تمدید شد

  • کد خبر: ۲۴۴۴۰۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت ارسال آثار فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تا دوم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره نانو و رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی nanomedia.ir آثار خود را در مهلت تمدید شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرایط حضور در جشنواره:

- آثار ارسالی باید پیرامون موضوعات و رویداد‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو باشد.

- آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از طریق رسانه‌های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

- هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

- محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور هم‌زمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوه ارسال آثار:

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های زیر ارسال کنند:

- در بخش مطبوعات و نشریات، فقط آثار منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه‌های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه‌های تخصصی صنعت) و آثار رسانه‌های دانشجویی پذیرفته می‌شوند.

- در بخش عکس، از نظر دبیرخانه جشنواره، ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامد‌های ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

- تمامی آثار تولید شده توسط فرد و رسانه‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو در همه شبکه‌های اجتماعی توئیتر (ایکس)، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی ایرانی قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه، همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل خواهند شد. برای این منظور، محتوا‌های منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیار‌های کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۹۳۹۲۰۰ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->